کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل کیبورد Gboard خود را برای اندروید نیز منتشر کرد

تنها چند روز پس از آنکه خبر تغییر نام کیبورد گوگل به Gboard، که تنها برای طیف خاصی از دستگاه های اندرویدی عرضه شد را منعکس کردیم، با خبر شدیم که این کیبوردی ساعاتی پیش به طور رسمی در گوگل پلی قرار گرفته است.


به گزارش سافت گذر و به نقل ازفارنت؛ کیبورد Gboard که از هم‌ اکنون در گوگل پلی قابل دریافت و نصب توسط تمامی دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی کننده از آن است، با رابط کاربری مدرن خود که به نوعی با هوش مصنوعی و موتور جستجوی گوگل نیز عجین شده، تایپ کردن را بیش از پیش برای کاربران آسان می‌سازد.

کیبورد Gboard به عنوان یک قابلیت پیش‌فرض امکان تایپ سوایپ را ارائه می‌دهد. با بهره گیری از این قابلیت به جای این که حروف روی صفحه کلید مشخصاً فشرده شوند انگشت بر روی حروف به صورت ممتد کشیده می‌شود.

مزیت دیگر استفاده از تایپ سوایپ این است که علاوه بر یک مدل زبانی ارتقا یافته از یک الگوریتم تصحیح غلط‌ها بهره می‌گیرد تا واژه‌ی مورد نظر کاربر را پیش‌بینی کند. در چنین حالتی، کاربر می‌تواند به جای انتخاب تک تک حروف، انگشت خود را به سرعت بر روی حروف آن کلمه کشیده تا فرآیند تشخیص و وارد کردن کلمه نهایی صورت گیرد.

علاوه بر این کاربران در زمانی که از Gboard برای تایپ استفاده می‌کنند و قصد دارند عبارتی را در گوگل جستجو کنند کافی است تا بر روی لوگوی جستجوی گوگل که در بالای سمت چپ این صفحه‌کلید حضور دارد کلیک کرده و به راحتی به موتور جستجوی گوگل دسترسی داشته باشند. در سوی دیگر از آنجا که دسترسی مستقیم به موتور جستجوی گوگل در این کیبورد تعبیه گردیده، به راحتی قادر خواهید بود به تصاویر GIF مرتبط به موضوع مد نظر دسترسی داشته باشید و حال آنکه این کیبورد بیش از 100 اموجی جدید را هم همراه دارد.

پشتیبانی از 120 زبان زنده دنیا، قابلیت تایپ به صورت دستورات صوتی، امکان استفاده به صورت یک دست (one-handed mode)، قابلیت شخیص سازی به صورت چینش QWERTY در گوشه‌های نمایشگر از دیگر ویژگی‌های این کیبورد محسوب می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34880 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/09/29 تعداد مشاهده: 4191
سافت گذر
نظرات بینندگان

حالا هر کی! 1395/09/29 14:51
دیروز نصبش کردم؛ اصلا به خوشگلی Gboard روی iOS نیست ولی فارسی پشتیبانی میکنه! ولی نسخه iOS هنوز که هنوزه فارسی رو زده coming soon...